Blog

  • Megújult Instagram! Szeretjük vagy sem?

    04November

    Megújult Instagram! Szeretjük vagy sem?


    Nemrég elérkezett az Instagram sokak által várt frissítése, számos új funkcióval. A következő sorokban erről számolunk be nektek! 

    Nekünk marketingeseknek, és valószínű az influencereknek is nagy öröm ez az újdonság, miszerint már nem csak mobiltelefonról, de asztali gépről is lehet posztolni! Sok alkalmazás áll rendelkezésünkre, ha a posztok időzítéséről és szerkesztéséről van szó. A legtöbben talán a Creator Studiót használják, ahogyan mi is a Publicitynél, mert nagyon egyszerű, és felhasználóbarát.

    Vannak egyéb újdonságok is, melyek a többséget nem igazán győzték meg. Az értesítések gombja átkerült lentről a jobb felső sarokba. A helyén most az Instagramon megvásárolható termékek listája van. Ezzel a húzással az Instagram olyan embereket terel a vásárlói oldalra, akik megszokásból az új értesítésre kattintanak, és igazából nem is volt szándékukban a vásárlás oldalra menni, viszont, ha már félrekattintottak körülnéznek.  

    Létrehozták ezek mellett azt is, hogy most már elrejthető a like-ok száma, így elkerülhető a kisebbségérzet, a like vadászat, összehasonlítás az emberek között, így ez egy pozitív funkciónak tudható be. Elérhetővé vált már az Instagramon is az üzenetek menüpontnál a hívás és videó hívás funkció, illetve a különböző szobák létrehozása.

    Ami igazán nagy változásnak mondható, az a sokak által várt forradalmian új frissítés, amely engedélyezi, hogy már 10 000 követő alatti felhasználók is csatolhassanak linket az Instagram sztorijukban. Lehet adakozni, felkérést kirakni, illetve a sztori elmenthető piszkozatba innentől 7 napig, így, ha épp nincs internet később is ki lehet tenni. Köszönjük Instagram!

    Újabban a videóinkat a profilon már külön ikon jelzi, így nem kell sokat keresgélni a szeparáció megkönnyíti a dolgot. Az az apróság is változott, hogy 24 óra elteltével az elmentett sztoriknál már nem láthatjuk hányan nézték meg azt, de talán enélkül még boldogulunk. A kreatív és inspirációra éhes felhasználók valószínű imádják, hogy most már saját sztorimatricákat lehet létrehozni. A szolgáltatók például indíthatnak „mutasd meg hogyan használod a termékem” matricákat, vagy kikérhetik a mások véleményét, ami azért is előnyös, mert láncreakciót hoz létre, amiben a felhasználók egymással kapcsolódhatnak! Generálhatunk beszélgetéseket a matricával, kérhetünk feed inspirációkat, és megkérdezhetjük a követőinket, hogy mi a kedvencük egy adott témában. Hát nem szuper? De lássuk mi van még?

    Ami az ügynökségünk számára a legjobb újításnak bizonyult az egyértelműen az, hogy az elemzéseket már nem csak 28 napra visszamenőleg láthatjuk, de beállíthatjuk 1, 2 vagy akár 3 hónapra is az adatokat, de heti analízist is kérhetünk! Sztorikat is be tudunk már időzíteni a Business Suite használatával, ami megint csak egy nagy segítség, de azért óva intünk mindenkit rendszeres használatától, hiszen a sztorik lényege a spontaneitás, ezt ne feledjük!

    Amit a jövőben nagyon várunk, az az a funkció lenne az Instagramtól, hogy a havi statisztikákat asztali gépről is le lehessen kérni, meg lehessen nézni, mert a mobilos nézet nem könnyíti meg a munkát, szerintünk sok más ügynökségnek válhatna az előnyére. Szóval várunk, hátha a következő frissítés elhozza ezt az opciót.

Beszélgessünk?
Ugrás az oldal tetejére