A Whirlpool, mint vezető háztartási gépeket gyártó vállalat, jelentős kihívással szembesült, amikor növelni szerette volna a vásárlói elkötelezettséget, különösen a fiatalabb, digitálisan aktív közönség körében. A Publicity csapata felismerte, hogy az influencermarketing és a videós tartalmak lehetnek a kulcs a sikerhez. Ügynökségünk olyan releváns influencereket választott a márkának, akiknek hiteles kapcsolata van a követőikkel, és együttműködve kreatív, edukatív videós tartalmakat készítettek, amelyek jól bemutatták a Whirlpool termékeinek előnyeit. A kampányok jelentős növekedést kezdtek hozni a Whirlpool social media jelenlétében, a követők számának és elkötelezettségüknek tekintetében is. Az influencerek hitelessége és kreatív tartalmaik révén a márka pozitív megítélése is erősödött, bizonyítva, hogy a jól megtervezett influencerkampányok és az informatív videós formátumok jelentős üzleti eredményeket hozhatnak.