A Palatinus Fürdőszobaszalonok 30 éve van jelen a piacon, országszerte több mint 10 üzlettel. Együttműködésünk kezdetén szortimentjük már bőven túlnőtte a fürdőszobákat, céljuk pedig az volt, hogy a kínálat oldali robbanásukat az ismertségük és elérésük megugrása kövesse. Indulásként csapatunk megerősítette a social media jelenlétüket, majd javasolta egy webshop elindítását, hogy még több vásárlói igényt kielégíthessünk. A webshop létrehozásával a vállalat modernizálta értékesítési csatornáit és szélesebb közönség felé nyitott, mi pedig egy jól felállított stratégia mentén olyan PPC támogatást adtunk hozzá, mely néhány hónap alatt volumenben is számottevő értékesítési csatormává tette az online üzletet. A márka ismertségének növekedése azóta is töretlen, legújabb ezt támogató projektünk a Palatinus Fürdőszobaszalonok TikTok-ra való bevezetése.