2024 nyarán nyitott meg a belváros szívében a Tigre Basilica, egy különlegeskoncepciójú étterem, amely a nikkei konyha ízeit hozza el Budapestnek. A peruiés japán gasztronómia izgalmas fúziója nemcsak a gourmet-körökben kelt könnyenfigyelmet. Feladatunk az indulásnál az volt, hogy minél gyorsabban felépítsükaz étterem hírnevét. Éttermek marketingjében sokéves már a tapasztalatunk, ígyazonnal tudtuk, hogy a siker kulcsa egy karakteres, figyelemfelkeltőmárkaidentitás, egy exkluzív nyitóparti, amely hírességeket is bevonz, valamintegy ütős digitális PR-kampány. Az első hónapokban az erős social mediajelenlétet és az influencerekkel való folyamatos együttműködést is kiemeltenkezeltük. Mindezek mellett a pozitív vendégélmények és az online értékelések begyűjtéseis nélkülözhetetlen a hosszú távú siker érdekében, amit szintén tudatosantámogattunk – és teszünk azóta is.