Blog

  • Vállalkozásod önéletrajza: A LinkedIn

    23Június

    Vállalkozásod önéletrajza: A LinkedIn


    A közösségi média mára felforgatta a világ rendjét, elsődleges érintkezési ponttá lépett elő emberek közt. Míg a Facebook és az Instagram a reggeli vagy a legjobb nyári fotók megosztására szolgálnak, a LinkedIn az első számú szakmai közösségi portál, mely segítségével kapcsolatokat építhetünk, hivatásunkhoz köthető beszélgetésekben vehetünk részt, vagy építhetjük vállalkozásunk.

    Mi is az a LinkedIn?

    Egy szakmai közösségi oldal. Itt a hangsúly a professzionális életen van, mind egyének, mind vállalkozások számára. Míg személyesen egy hivatalos képet alakíthatunk ki magunkról, tapasztalatunkról, ezáltal egy online önéletrajzot készítve, addig a cégeknek tökéletes hely teljesítményük és eredményeik bemutatására, márkájuk erősítésére és az ideális munkaerő megtalálására.

    Lehetőséget ad kapcsolódni kollégákhoz, az adott szakterület elismert személyiségeihez, de a legnagyobb cégekkel is könnyen fel lehet venni a kapcsolatot. Érdeklődési körök és témák mentén csoportokat is alkothatunk, megteremtve az ideális helyet a tudományos diskurzushoz.

    Mit nyújt a vállalkozások számára?

    Akár csak magánszemélyként, vállalkozásként is lehetőségünk van létrehozni a saját oldalunkat, aminek elsődleges célja, hogy bemutassa cégünket az érdeklődőknek. Az adatlap megfelelő kitöltésével kiemelhetjük magunkat a konkurencia közül, és bemutathatjuk, hogy mivel is nyújt többet a vállalatunk a versenytársaknál. Kommunikálhatjuk a vállalati értékeket, kultúrát is különböző lapok segítségével, de a kapcsolódó márkákat is megjeleníthetjük, még szélesebb körben bemutatva vele saját magunkat.

    Munkavállalóinknak is lehetőségük van öregbíteni a cég hírnevét, akár értékelésekkel, akár csak azzal, hogy megjelölnek minket adatlapjukon, ezáltal még több emberhez eljuttatva a vállalatot. A szakmai csoportokban szintén lehetőség kínálkozik a kapcsolati háló építésére.

    Mivel a portál a szakmaiságot helyezi előtérbe, így szűrőrendszere is rendkívül fejlett, mely szintén hasznos lehet, ha az ideális megjelenési helyeket, vagy a legjobb potenciális alkalmazottakat keressük. Egyúttal az érdeklődők is könnyedén el tudnak jutni hozzánk – feltéve, hogy minden fontos információt közzé tettünk magunkról.

    Milyen lehetőségek rejlenek benne?

    Az első és legfontosabb a kapcsolati háló létrehozása. Ezáltal nem csak márkát tudunk építeni, hanem (in)direkt módon leadeket generálhatunk, melyek későbbi sikeres együttműködésekké válhatnak. A LinkedIn felhasználói mind ugyanolyan céllal használják az oldalt, így az itteni aktivitások kiemelkedően hatékonyak.

    Profi módon bemutathatjuk vállalkozásunkat, ami azért is fontos, mert a keresőmotorok kiemelt helyen kezelik a közösségi oldalakat, így minden alkalommal az első hivatkozások közt fog megjelenni LinkedIn profilunk.

    Munkáltató és munkavállaló kapcsolatba lépése is könnyebb, mint valaha. A kitűnő célzási lehetőségeknek köszönhetően a közösségi portálok közül itt a legegyszerűbb ideális alkalmazottakat találni kulcspozíciókba.

    A hirdetésekről se szabad elfeledkezni, ami szintén hatékonyabb, mint bárhol máshol, legyen szó márkaépítésről, követőszerzésről, vagy a legújabb munkatárs megtalálásáról.

    Legyen bármilyen célunk vállalatunkkal, a LinkedIn mindenképp segíteni fog benne, ha kihasználjuk a benne rejlő lehetőségeket, és gondoskodunk róla, és ezt a platformot is legalább olyan komolyan kezeljük, mint Facebook vagy Instagram felhasználónkat.

    Ha szeretnéd kihasználni a LinkedIn nyújtotta lehetőségeket, fordulj hozzánk bizalommal és kérj ajánlatot!


Beszélgessünk?
Ugrás az oldal tetejére