Blog

  • Facebook hirdetések alapjai 2. - Kampányok, hirdetéssorozatok, hirdetések általánosan

    16Október

    Facebook hirdetések alapjai 2. - Kampányok, hirdetéssorozatok, hirdetések általánosan


    Még sosem hoztál létre hirdetést? Most bevezetünk a hirdetések világába. A hirdetéseket egy piramis felépítés jellemzi. A legtetején állnak a kampányok. Több célra lehet létrehozni hirdetéseket. Lehet a hirdetésekkel embereket terelni a honlapodra, aktivitást kiváltani, hogy likeoljanak egy posztot vagy igazoljanak vissza az eseményedre. Egyel lentebbi a hirdetéssorozatok. Egy kampányon belül nem ritka, ha több sorozat fut egyszerre. A különböző célközönségeknek más kreatívval szoktak hirdetni, ezért. A legalsó szint a hirdetések, ezek már azok, amiket a Facebook látogatói látnak. Itt is gyakori, hogy egy hirdetéssorozaton belül több hirdetés fut. Gyakran alkalmazunk A/B tesztet. Ez azt jelenti, hogy ugyanazt a kreatívot más szöveggel is meghirdetjük és pár nap elteltével a jobban teljesítőt hagyjuk csak aktívan.

    Elakadtál? Nem tudod megcsinálni a hirdetéseket? Kérj profi segítséget a Publicity online marketing divíziójától! Kérd ingyenes ajánlatunkat: https://publica.hu/socialmedia

Beszélgessünk?
Ugrás az oldal tetejére