Blog

  • Facebook hirdetések alapjai 3. - Facebook kampány létrehozása

    16Október

    Facebook hirdetések alapjai 3. - Facebook kampány létrehozása


    Miután létrehoztad a hirdetési fiókodat már el is kezdhetsz hirdetni. Kezdésnek kattints a Létrehozás zöld gombra. Itt kell kiválasztanod, hogy mi is a kampányod célja. Ha ráviszed a kurzort a célok mellett található kicsi információs gombra, akkor pár sorban definiálja, hogy az mire is ajánlott.

    Forgalom célú kampány esetén általában egy Facebook/Instagram oldalra vagy külső weboldalra irányítod a látogatókat. Alkalmazás telepítésre vagy videómegtekintésre külön kampánytípus van. Következő lépésként a kampány nevét kell megadnod. Fontos, hogy jó nevet adj meg, hogy később is átlátható legyen a hirdetési fiókod. Napi költségkeretet vagy teljes büdzsét tudsz megadni a kampányodnak, ha kampány szinten szeretnéd ezt. Akkor kapcsold be a Kampány költségkeret-optimalizálás lehetőséget.

    Elakadtál? Nem tudod megcsinálni a hirdetéseket? Kérj profi segítséget a Publicity online marketing divíziójától! Kérd ingyenes ajánlatunkat: https://publica.hu/socialmedia

Beszélgessünk?
Ugrás az oldal tetejére