Blog

  • A multifunkcionális asszisztens – hatékonyság növelés Chatbot segítségével

    13Május

    A multifunkcionális asszisztens – hatékonyság növelés Chatbot segítségével


    Napjaid jó részét Facebook üzenetek megválaszolásával töltöd, ráadásul szinte mindig ugyanarra az egy-két kérdéskörre kell reagálnod? Esetleg feliratkozói listát építenél, vagy épp egy új nyereményjátékhoz keresed a tökéletes platformot?

    Ha bármelyik kérdésre igen volt a válaszod, akkor van egy tippünk: chatbot!

    Mi a chatbot?

    A chatbot tulajdonképp egy automatizált asszisztens, aki ott segít, ahol csak tud. Az olyan feladatokat szereti, amik repetitívek, és ahol fel kell venni a kapcsolatot az ügyfelekkel. Ennek a programozható segédnek megtaníthatsz feladatokat, amiket utána helyetted végez el, így egyszerre erősíti az ügyfél kapcsolatot és spórol neked időt!

    Miben tud segíteni?

    A chatbot legnagyobb előnye, hogy automatikusan látja el a feladatait, így nem kell folyamatosan figyelni rá. Ezért kitűnő a fontosabb információk átadására, lehet ez az üzlet nyitvatartása, az aktuális napi menü az étteremben vagy a gyakran ismételt kérdések bármelyike, ezeket a chatbot pár kattintás árán bárkinek szívesen átadja.

    Az időpont foglalás lebonyolításában is bátran számíthatsz rá, de személyre szabott ajánlatokat, kupon-kódokat is adhatsz vele ügyfeleidnek. A lead és a konverziógyűjtés is kifejezetten hatékonyan működik chatbot segítségével, azonnali és könnyű kommunikációt biztosít az ügyfél és közted. Ráadásul nem csak egyszeri, hanem folyamatos kommunikációt tudsz vele biztosítani, például fodrászként havi rendszerességgel tudod emlékeztetni ügyfeleidet arra, hogy ideje lenne meglátogatniuk.

    Egyedi, kreatív ötleteid megvalósításához is kiváló partner a chatbot, hiszen segítségével lebonyolíthatsz nyereményjátékokat, érdekességeket közölhetsz magadról és cégedről, fenntarthatod és elmélyítheted a kapcsolatot, így kialakítva magasfokú elköteleződést.

    Egyik leghasznosabb képessége, hogy csatornákba tereli, szegmentálja az érdeklődőket, így Te már pontosan tudod kezelni és tovább terelni őket értékesítési csatornádon. Emlékeztetőkkel és különleges ajánlatokkal is kedveskedhetsz nekik, ezáltal könnyebben tudod (újfent) konverzióra bírni őket.

    Miért jó mindez?

    Manapság mindenki chatel, napi akár több órát töltünk el vele rendszerint. Így nem is kérdés, hogy az itteni kommunikáció az egyik legsikeresebb, mivel egy olyan felületen beszélsz velük, amit ismernek és szívesen használnak.

    Egy hatékony chatbottal ügyfeleid azonnali, precíz kiszolgálást fognak kapni, ami növeli elégedettségüket, így teremtve neked hűséges vásárlókat. Marketingkommunikációdat így élményként fogják megélni teher helyett. Olyanokra is igaz ez, akiket más módszerekkel nehezebben tudsz csak elérni és nem reagálnak olyan jól más megoldásokra.

    Emellett leveszik azt a terhet a válladról, hogy minden ügyféllel külön beszélj, így rengeteg idődet szabadítja fel, neked már csak le kell aratnod a babérokat.

    Mi is rendelkezünk egy chatbottal, itt tudtok beszélgetni vele: m.me/PublicityAim

    Ha érdekel a chatbot marketing, keress minket bizalommal és kérj ajánlatot!

Beszélgessünk?
Ugrás az oldal tetejére